Am nascut la Clinica Eva, Brasov

Am un baietel in varsta de un an si 4 luni, iar in burtica inca un bebe de 4 luni. Ma simt datoare sa scriu despre locul a venit pe lume primul nostru bebe, dat fiind ce se intampla in maternitatile de stat din Roamania.

Mi-am dorit foarte mult bebe, de cand ma stiu. A venit momentul cand am simtit ca sunt pregatita pentru acest pas- si miracolul s-a intamplat, am ramas insarcinata apoi incet incet a inceput sa imi creasca burtica. Locuiam in Bucuresti, dar am inceput sa caut pe internet mai multe detalii legate de nasteri, nasteri naturale, modalitati mai putin traumatizante pentru unul dintre cele mai speciale momente din viata unei femei, si in acelasi timp- unul f. delicat. Mi-am dat seama ca in momentul nasterii, sau cand momentul este aproape mamele sunt usor stresate, speriate (unele mai putin, altele mai tare) si este ESENTIAL ca acest moment sa fie ‘usurat’ din exterior. Asadar, e esential ca cei care sunt in jurul tau in acel moment sa fie buni profesionisti, dar si oameni, cu inima si educatie. M-a atras nasterea in apa, am citit daca se poate naste in apa in Romania, si am aflat ca in acel moment singurul doctor care facea nasteri in apa este domnul doctor Baiulescu. Am mai aflat ca dansul lucreaza la spitalul din Victoria (langa Fagaras), dar ca lucreaza, o zi pe saptamana si la Clinica Eva din Brasov.

Am sunat, m-am programat – programarea a putut fi facuta doar dupa 2 luni de cand am sunat (domnul doctor venind doar o zi pe saptamana, programariile trebuiau facute din timp).  Mi-am pastrat medicul care ma consulta in fiecare luna in Bucuresti, dar, in paralel am devenit pacienta domnului Baiulescu. Dupa 2 luni, am venit la Brasov la consult, si am intrat prima data in Clinica Eva.

Am fost impresionata, recunosc, de modul in care arata clinica. Nu m-am simtit nici un moment in spital, mai degraba arata ca un hotel aranjat cu grija si bun gust. Facut de oameni pentru oameni (nu de un sistem, pentru ‘un fel de oameni’). Domnul Baiulescu, la prima vedere un pic aiurit, dar un om cu mintea deschisa (asa l-am simtit) si f bun medic.
Am vazut, mi-a placut, am plecat. Am aflat apoi mai multe detalii legate de clinica, costuri si modalitatea de nastere:

Clinica Eva a fost fondata in 2006 si este o unitate medicala realizata cu capital exclusiv privat. Este autorizata de Ministerul Sanatatii ca unitate cu paturi de obstetrica – ginecologie, clinica fiind inscrisa in nomenclatorul unic al spitalelor din Romania, fiind totodata autorizata de Directia Judeteana de Sanatate Publica.
Clinica Eva are contract cu Casa de Asigurari de Sanatate, astfel incat pretul pentru pacientele acesteia reprezinta co-plata actului medical.
Nasterea naturala costa 2000 lei, iar cezariana 2500 lei. Nasterea in apa intra la nasterea naturala.

Luniile au trecut, si asa am venit la Brasov (la parinti) cu doua saptamani inaintea termenului de nastere. Bebele meu a hotarat sa vina cu 10 zile mai repede si dezavantajul a fost ca in noaptea cand am nascut eu, domnul Baiulescu era de garda la spitalul din Victoria. Am sunat la Clinica, am spus ca sun pacienta domnului doctor Baiulescu, mi-au spus ca dansul nu poate veni, dar sa vin linistita ca voi naste cu unul dintre medicii clinicii. Voi naste natural dar nu in apa. Asa am ajuns sa nasc cu domnul doctor Bisoc.

Vreau sa spun, si simt ca trebuie sa se stie – totul a fost IMPECABIL. Totul a decurs extraordinar de cursiv, fumos, chiar amuzant (pe alocuri). Domnul doctor Bisoc si doctorita anestezista au fost veseli, relaxati, chiar glumeti (mi-au dat voie la un moment dat sa tip un pic, doar asa, un pic, sa vad cum e). Doctorita anestezista este una dintre cele mai bune din tara (eu nu vroiam initial anestezie epidurala, dar m-am lasat convinsa), asistenta f. rabdatoare si f. draguta…totul, asa cum trebuie sa fie in acel moment. Spre deosebire de ce am auzit ca se intampla in maternitatile de stat, de modul in care sunt tratate mamicile, cum li se vorbeste…in acest loc, nici urma de acest gen de comportament. Am nascut repede, a asistat si sotul meu la nastere (a fost dorinta lui), am facut poze in momentul nasterii (sotul, bineinteles) apoi am fost cazata (ca asa m-am simtit) intr-o camera cu un singur pat f. curata, cu baie in camera si f. prietenoasa. Stiu ca exista camera cu un singur pat, si camere cu 2 paturi. Am vrut sa imi aduca bebele in camera imediat dupa ce am nascut, si asa s-a intamplat. Am fost impreuna cu bebele pana cand am iesit din clinica…mi-am dorit sa stea cu mine tot timpul, sa il tin aproape si sa il vad tot timpu.


Pentru nasterea in clinica nu ai nevoie decat de cosmeticele personale (dus gel, pasta de dinti, periuta, si papuci de casa). Haine pentru mamica si bebe le primesti de la Clinica, de asemenea tot ce are nevoie bebele : pampers, ulei, hainute, patut. Mancarea a fost foarte buna. Eu fiind vegetariana am cerut mancare fara carne, iar asta nu a fos nici o problema.

Nu am platit nici un ban in plus doctorilor pe langa taxa de 2000 lei pentru nastere. Toti s-au purtat cu mine frumos si uman: de la doctori la tanti care venea sa iti schimbe asternutul sau sa aduca prosoape curate. Am recomandat apoi Clinica si altor prietene care au nascut acolo si care au fost la fel de incantate. Mai ales ca una dintre ele a putut sa faca comparatia cu maternitatea de la Elias (tot comunista)  in care a fost internata 2 saptamani, in timpul sarcinii, in care a avut experiente traumatizante datorita modului in care s-au purtat medicii si asistentele cu ea. Urat si pacat ca inca mai exista acele locuri… dar, bine ca au aparut si aceste OAZE in peisajul romanesc.

Am sa ma intorc acolo in cateva luni pentru a naste al 2-lea bebe.

32 responses to this post.

  1. Posted by Laura on 14-10-2010 at 10:20 am

    Buna,

    Sunt o viitoare mamica (sunt insarcinata in 10 saptamani) din Bucuresti si am auzit si eu de clinica Eva si as dori sa nasc si eu acolo (sotul meu este din Brasov). Am un medic care ma urmareste in Bucuresti, la MedLife, dar pretul unei nasteri la MedLife este descurajator (12.000 lei). Ma gandeam sa aleg un medic la Brasov si sa merg in paralel. Ma poti ajuta cu mai multe informatii? Este posibil sa am un medic in Bucuresti si unul in Brasov?
    Eu la MedLife am un abonament in care sunt incluse toate analizele si ecografiile necesare pentru sarcina, dar nu si nasterea. Pot sa-mi fac analizele la Bucuresti si doar sa merg la consultatii in Brasov?

    Multumesc foarte mult de ajutor,

    Laura

    Răspunde

  2. Buna Laura.
    Felicitari pt. bebe si burtica mica.
    Si eu am fost exact in aceeasi situatie ca si tine. Stateam in Bucuresti, aveam asigurare la Euroclinic cu toate analizele gratis…dar nasterea era 2000 euro la ei. In Brasov eera 2000 lei atunci (acum e 2200). DA, raspunsul este da. Poti sa ai un doctor acolo care te vede in fiecare luna iar aici vi de 2, 3 ori in timpul sarcinii sa iti urmareasca si ei analizele pe care le faci acolo (si tot dosarul) si sa te aibe in evidenta..sa te poti programa pt. nastere aici.
    Eu am vrut sa nasc in apa, si am venit la dr. Baiulescu. Numai ca dansul vine o singura zi pe sptamana la Eva (joi era) in rest lucreaza in Victoria(langa Fagaras). Cand veneam era f aglomerat, fiind singura zi si nu avea timp de prea multe discutii, dar avand in vedere ca eu deja aveam un medic in Bucuresti nu ma deranja foarte tare. Dar, de nascut am nascut cu doctorul Bisoc pentru ca dr. Baiulescu era de garda chiar in noaptea aia la Victoria.
    Dar, am fost foarte multumita de dr. Bisoc, si acum, la a 2-a sarcina am mers la dansul. E fff dragut, este angajat full time in clinica, e foarte relaxat, sta sa vorbeasca cu tine..deci e f ok. Eu am sa nasc luna viitoare cu dansul. Il recomand, cu incredere.
    Suna la Clinica Eva(http://www.clinicaeva.ro/) , fa-ti o programare la dr. Bisoc si vi la un consult si vb cu el. Ii spui situatia, ca esti din Bucuresti…ca vrei sa nasti cu dansul, ca ti-a fost recomandat si vezi ce zice. Baiulescu nu avea nici o problema sa ma vada o data la 3 luni numai ca sa pot sa nasc cu el.

    Cam atat…daca mai ai intrebari, sunt aici🙂

    Răspunde

  3. Posted by Liviu on 03-11-2010 at 5:00 pm

    Buna ziua,
    Liviu ma numesc din Bucuresti, viitor tatic la sf lunii mai anul viitor.
    Laura iti multumim pentru informatiile foarte pretioase care ni le-ai oferit si in mare masura ne-ai convis sa alegem si noi aceasta cale pentru a naste (sotia mea nu eu🙂 ).

    Am o intrebare , pentru tine: sti ca se apropie data sa nasti, dar nu vei sti exact banuiesc care este ziua.
    Cum procedezi, te internezi cu cateva zile inainte acolo si platesti spitalizarea? sau cum?

    Daca nasti inainte de termen cum poti face sa ajungi acolo la timp, sa nu nasti pe drum sau sa fi nevoit sa nasti la alt spital din buc in care nu ai calcat niciodata?

    As fi foarte fericit daca ne-ai putea lamuri si cu aceasta treaba.
    Ozi buna,
    Liviu

    Răspunde

    • Posted by Laura on 13-12-2010 at 11:39 am

      Buna Liviu,

      Scuze ca raspund atat de tarziu …
      Eu voi fi in Brasov cu 2-3 saptamani inainte de termen si sper sa fie ok. Acum ce sa zic si nasterea asta e ca o loterie … poti sa ai noroc sa o duci pana la termen fara probleme sau poti avea probleme oricand. Imi asum riscul si sper sa nu fie o sarcina cu probleme si bebe sa stea linistit pana la termen.
      Eu ar trebui sa nasc la jumatatea lunii mai 2011 si deja mi-am facut programare pentru nastere, deoarece clinica este foarte aglomerata (doctorul Anastasiu, cel care imi urmareste sarcina, mi-a recomandat sa ma programez deja pentru nastere).
      In rest… sa va inarmati cu rabdare la fiecare consultatie deoarece nu se respecta programarile din cauza aglomeratiei. Eu de exemplu am avut programare la 16.45 si am intrat la 18.30🙂 …. Dar asta e! Nu le poti avea pe toate in viata🙂

      Sa aveti un bebe frumos si sanatos!

      Laura

      Răspunde

    • Buna Liviu. Si eu la fel, am venit cu 3 saptamani inainte de termen in Brasov. Asa mi-a spus medicul de la clinica. La mine totul a fost ok, bebele a venit cu 10 zile inainte, dar eram deja in Brasov. Am mai avut o prietena, in schimb care vroia sa nasca in Brasov si a avut probleme cu sarcina, a avut contractii din luna 7 si a trebuit sa ramana in Bucuresti in spital, apoi acasa, apoi iarasi in spital pentru a fi sub atentia medicilor. Nu s-a incumetat sa riste si sa faca un drum pana la Brasov.

      Răspunde

  4. Posted by mirela on 19-11-2010 at 1:45 pm

    eu am nascut baietelul acum 3 ani si am fost foarte multumita de doctorul bisoc am venit doar cu hainele de pe mine in rest am avut totul de la ei , am fost tratati foarte bine noi am petrecut craciunul acolo pentru ca baiatul sa nascut pe 23 decembrie si vreau sa spun ca si in ziua de craciun a venit tot personalul la munca sa ne asiste . este o clinica fara nici o greseala vreau sa spun ca dupa ce am nascut mergeam o data de luna pentru control iar doctorii nu stiau cum sa se comporte cu mine si cu copilul . acum sunt gravita si tot la clinica am fost sa ma ia in evidenta si tot acolo o sa nasc recomand cu toata inima clinica si doctorul bisoc

    Răspunde

    • Posted by adina on 04-12-2010 at 11:48 pm

      buna!sunt insarcinata in 16 sapt. sunt tot la clinica eva si as vrea sa stiu cum s-a procedat.te cheama cu cateva zile inainte de data nasterii?

      Răspunde

      • Buna. Felicitari pentru burtica.
        Te cheama in fiecare saptamana la control cand ajungi la 38 de saptamani. Eu am avut ultimul control la 38 de saptamani si apoi urma sa merg saptamanal numai ca a 2-a zi dupa control mi-au inceput contractiile. Am sunat la clinica atunci, in dimineata respectiva cand au inceput durerile, le-am spus la ce medic sunt, sa aibe timp sa-l cheme pana ajung eu la clinica si m-am dus acolo. Restul curge de la sine. (E bine sa ai grija sa fi epilata inainte, ca altfel de rad ei)

  5. Posted by Liviu on 22-11-2010 at 6:40 pm

    Dupa multe pareri citite in decursul a 2-3 saptamani, toate fiind pozitive la adresa clinicii Eva din Brasov si a medicilor de acolo, am facut rezervare pentru luare in evidenta si consult pentru data de 23 decembrie la domnul dr.Baiulescu (sper sa nu ii fi scris numele gresit).
    Am fi dorit pe 16 dec insa erau deja lista de asteptare plina. Tot atunci vom face si programarea pentru nasterea din mai ca sa nu avem surprize.
    Va voi tine la curent
    Liviu

    Răspunde

    • Posted by Andy on 25-11-2010 at 12:43 pm

      Trebuie neaparat sa faceti prrogramare din timp. Asta e daca e cautata si ieftina in comparatie cu alte clinici ce mai vrem? Ideea este ca am auzit ca au aparut si ceva medici tineri care din cate am auzit eu se poarta foarte frumos si cred ca e un lucru bun ca apar si medici tineri care sa fie formati de medici cu experienta mai ales intr-o clinica privata(adica sa nu fie acrituri) si sa fie profesionisti.
      Din partea mea super conditiile , si sotia mea naste in martie.

      Răspunde

      • Posted by Liviu on 07-01-2011 at 5:23 pm

        Am fost la control la domn doctor Baiulescu, am facut programare si pentru nastere. Aviz celor care vor sa nasca acolo: trebuie facuta programare pentru nastere pana in saptamana a 22 de sarcina, probabil din cauza multitudinii cererilor.

    • Se fac programari din timp la Clinica EVA deoarece ca au un numar limitat de nasteri pe luna pentru ca o parte din suma este subventionata de stat.

      Răspunde

  6. Posted by iustina on 23-11-2010 at 9:39 am

    STIE CINEVA DACA ITI TREBUIE ASIGURARE MEDICALA PENTRU A BENEFICIA DE ACESTE PRETURI LA EVA? TREBUIE SA PREZINTI CARTE DE MUNCA? MULTUMESC

    Răspunde

  7. Posted by andrutzzu on 05-01-2011 at 3:39 pm

    M-ar interesa pretul unui avort ati putea rasp?Multumesc

    Răspunde

  8. Posted by Alina on 09-09-2011 at 11:24 am

    Buna.
    Ma numesc Alina si vreau sa va impartasesc si eu parerea mea despre Clinica Eva din Brasov(sunt insarcinat in 24 de saptamani). Eu am ales sa merg la domnul doctor Ionel Aurel si sunt foarte multumita. Impresia ce ne-a ramas mie si sotului meu dupa prima vizita a fost impecabila. Am fost foarte multumiti de atentia acordata de medic si de conditiile ce le-am gasit la ei. Deasemenea domnul doactor a fost foarte dragut si a avut rabdare si a povestit cu noi diverse chestii legate de sarcina si nastere.Ne-a raspuns la toate intrebarile si nu ne-a grabit cu nimic cu toate ca era ceva coada la usa dansului.
    Am fost destul de incantati de faptul ca va veni la nastere indiferent de ziua cand va avea ea loc. Noi suntem programati pt 28 decembrie 2011 dar cine stie cand vrea bebe sa vina pe lume(posibil si de Craciu sau de revelion). Asta era o problema pt mine si sotul meu avand in vedere ca nasterea se preconiza in perioada sarbatorilor de iarna si ne era teama ca medicul nu va fi la clinica dar acum suntem linistiti.

    Răspunde

  9. Posted by Girban Adrian on 27-09-2011 at 10:38 am

    Revin cu cateva precizari legate de problemele fetitei mele…probeleme cauzate de inconstienta personalului mediacl de la clinica Eva.
    Ieri fetita mea a fost externata de la Spitalul de Pediatrie… Starea ei este buna dar va trebuii tzinuta 6 luni sub observatie medicala. Cu aceasta ocazie am aflat si ce s-a intamplat de fapt… Iulia (numele fetitei), a facut o forma grava de icter fiziologic chiar in ultima zi de spitalizare la Eva…. a fost tzinuta 3-4 ore la UV dupa care i s-a facut externarea cu mentiunea sa fie tzinuta la soare ca-si revine!!! Inconstienta!!!!
    la doua zile de la externare au aparut si crizele de spasm si a trebuit sa chem urgent salvarea. La spital am aflat ca din cauza acestui icter urat si mai ales netratat corespunzator, corpul micutei s-a dezhidratat afectand sistemul respirator si a dus la lipsa oxigenarii suficiente a creierului!!! A fost pusa imediat la perfuzii , masca de oxigen si pat incalzit (i-a scazut temperatura corpului). In plus Iulia a mai luat si un streptococ de la eva din cauza tetinelor prost sterilizate (sotia ia dat doar lapte de la san si nu a pupato nimeni acasa, deci de unde putea sa ia?)…
    Dupa o saptamana de chin bebelusa si-a mai revenit, bilirubina a scazut dar va trebuii sa ia o buna perioada de timp medicamente pentru a evita noi spasme!!!!
    Evitati cat puteti aceasta clinica de doi bani, unde inconstienta este la ea acasa!!! dageaba au saloane ok, cand bebelusii nu sunt tratati deloc…totul se rezuma doar la bani…aveau nevoie de pat liber pentru noile mamici si au extrnat-o pe iulia…normal..noi plateam 120 lei pe ziua de spitalizare pe cand o noua mamica 3000…
    Clinica de doi bani!

    Răspunde

  10. Posted by dianab on 15-05-2012 at 10:06 pm

    Eu am nascut in ianuarie 2012 la Clinica Eva si am fost foarte, foarte multumita!!! Nu se compara cu maternitatile de stat….cel putin nu cu cele din Craiova. A meritat tot efortul de a face un drum destul de lung intre Craiova si Brasov si, cu ajutorul dr. Antonya am nascut un bebelus de 4,460 kg prin cezariana, perfect santos. Livia Antonya este un medic minunat! Am ales-o bazandu-ma pa parerile altor mamici de pe net si am facut o alegere excelenta. Le multumesc tuturor celor care au recomandat-o. Este o profesionista, bine pregatita, atenta, calma, un medic deosebit! Atat inainte de operatie, cat si in fiecare dimineata in zilele de spitalizare a venit la mine pentru a se asigura ca totul este in regula, chiar daca ea lucreaza la clinica doar o zi pe saptamana. Medicul anestezist….super!!! Si ea m-a vizitat in fiecare zi pentru a se asigura ca ma simt bine, ca ma doare cat mai putin operatia. De fapt, tot personalul este foarte atent si se asigura ca treci cat mai usor peste zilele de dupa operatie. Eu chiar am mai cerut sa stau o zi in plus in clinica (si am facut-o fara nicio problema) pentru ca ma simteam in foarte mare siguranta. Recomand tuturor aceasta clinica! La fel si pe dr. Antonya. Mergeti cu mare incredere! Merita tot efortui si fiecare banut!

    Răspunde

  11. Posted by byanka on 23-05-2012 at 7:26 am

    Buna ziua, as dori sa stiu si eu cat costa nasterea prin cezariana la aceasta Clinica. Ma poate ajuta careva cu un raspuns? multumesc anticipat!

    Răspunde

    • Ultima oara era 2700 ron, dar cel mai sigur este sa sunati la Clinica sa intrebati pretul excat. Numerele de contact: +40 268 333 777, 0733 007 343

      Răspunde

  12. buna. acum o nastere naturala la eva costa 3000ron….daca lucrez si suntasigurata mi se mai deconteaza cei 50% d la stat?am si un card business la ei.
    https://www.medlife.ro/maternitati-medlife/maternitatea-eva-brasov/servicii/3/

    Răspunde

  13. Buna! M-ar interesa si pe mine aceasta cilinica si eventual nasterea in apa. Doar cu dr. Baiulescu se poate naste in apa sau mai sunt si alti doctori specializati? Daca doctorul nu este disponibil la momentul nasterii, ce se intampla, trebuie sa alegi o alta metoda de a naste?
    Eu sunt in 15 saptamani si sunt din Alba Iulia. Probabil ca ar trebui sa imi fac programare de pe acum ca sa reusesc sa fiu primita la timp pentru nastere? Ce parerea aveti?

    Răspunde

    • Da, trebuie facuta programarea de pe acum, e mai sigur. Eu locuiam in Bucuresti, am venit in Brasov sa nasc in apa iar domnul doctor Baiulescu era de servici in noaptea aceea la Fagaras si nu am putut sa nasc in apa. Am nascut cu un alt doctor, al clinicii. Am nascut natural, doctorul a fost ok, am nascut apoi al 2-lea copil cu acest doctor. A fost ‘ghinionul’ meu, dar a fost ok doctorul. Cred ca trebuie sa va asumati acest risc. Oricum, clinica e foarte foarte buna, nu se compara cu alte variante si daca nu nasteti in apa. succes

      Răspunde

  14. Posted by Nicoleta Ratiu on 17-01-2013 at 2:39 pm

    Buna Irina, eu am nascut in septembrie cu dl dr Baiulescu. Exista ricul sa fie de garda la spital, caz in care nu poate asista la nastere si va trebui sa alegi alta forma de nastere. Din pacate dumnealui este singurul dr cu care poti naste in apa, asa cum a m facut eu. Daca nu este de garda la spital dumnealui raspunde la orice interventie. Eu am nascut noaptea, contractiile au inceput la 12 noaptea si dumnealui era acasa in Victoria dar nu a fost nicio problema sa vina, chiar a „gonit” putin deoarece evolutia nasterii a fost una rapida(de la dilatatie 2 la ora 2:30, la dilatatie 8 la ora 4:15 cand mi-au pus epidurala). Chiar imi povestea cineva din personal ca a mai fost un astfel de caz acum 2 ani, tot cu dl Baiulescu care, in graba sa ajunga la spital, a lasat un sat fara curent electric deoarece a avut un mic accident si a daramat un stalp de curent.
    Cel mai bine suni la maternitate, vorbesti cu ei si iti dau toate detaliile.

    Răspunde

  15. Posted by ioana on 22-03-2013 at 3:26 pm

    urmeaza sa nasc la eva de dr anastasiu ce stiti

    Răspunde

  16. Posted by Mihaelabb on 23-11-2013 at 1:06 am

    Cum se procedeaza cu plata? Se face inainte integral sau se achita un avans,urmand ca dupa nastere sa achit si restul? Sunt din Galati si as vrea sa nasc la aceasta clinica,am auzit numai pareri pro despre ea…la cate saptamani se face cezariana la ei?

    Răspunde

  17. Buna ziua! Si eu am nascut la clinica Eva Brasov. Nasterea a fost prin cezariana, pentru ca natural nu am putut, dar cred ca a fost mai bine asa. Am un baietel minunat de aproape trei saptamani. Eu ma simt bine, prima saptamana a fost mai grea, dar nu de speriat… Aceasta clinica merita toti banii, iar doctorul Pintea Alexandru tot respectul, vi-l recomand cu toata increderea.

    Răspunde

Lasă un răspuns

